עגלת הקניות

משלוחים חינם ברכישה מעל 199 ש"ח | להזמנות חייגו 036336688

החזרות וביטול הזמנות

החזרות וביטול הזמנות

קנית מוצר בחנות של "לאסיו ישראל" ? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייך.
וגם אם לא, אין בעיה. ב-"לאסיו ישראל" תוכלי לבטל את ההזמנה שלך ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת  sales@lasio.co.il  או בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 036336688 או בפנייה בעמוד הפייסבוק שלנו: lasio Israel 
רק זכרי שעל-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.

את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:
1.      בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמי זאת מול שירות הלקוחות של לאסיו במייל sales@lasio.co.il  ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
3.      החזרה עצמית למחסננו – בכתובת: רחוב מודיעין 11 פתח תקווה. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה. אין להגיע ללא תיאום מראש! 

ומה קורה לאחר מכן? 
בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:

  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.

לבין

  • החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר. ( כחוק) 

שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו שבור או ניזוק. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

מוצר פגום?!
היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו sales@lasio.co.il על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום ולהחליפו מידית.